قرص 324 ALKA-SELTZER
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
جدید

قرص 324 ALKA-SELTZER

قرص 324 ALKA-SELTZER

ترکیب: 324 میلی گرام استیل سالسیلیک اسید، 965 میلی گرام اسید سیتریک و 1744 میلی گرام سدیم بیکربنات

حاوی 10 عدد قرص

‎3,700,000ریال ‎3,700,000ریال (بدون مالیات)

قرص 324mg  ALKA-SELTZER برای درمان دردهای خفیف تا متوسط، تسکین سردرد، کمردرد، دندان درد، سرماخوردگی و آنفولانزا، درد پریود، درد مفاصل و غیره. التهاب و درجه حرارت بالا را کاهش می دهد اسید معده را برای تسکین سوزش سر دل و سوء هاضمه خنثی می کند.

فواید آلکا سلتزر Alka-Seltzer

 به سرعت در آب حل می شوند، به لطف اسید استیل سالیسیلیک موجود در آنها می توانند راه حل های سریعی برای درد حاد ایجاد کنند. علاوه بر نشان دادن اثر تب بر موقت، می تواند علائم سرماخوردگی را نیز کاهش دهد. برای سردرد، درد عضلانی، مفاصل، قاعدگی، دندان و کمر درد ترجیح داده می شود. در موارد اسیدیته مداوم یا ناراحتی معده همراه با سردرد مفید است. همچنین در مشکلات سیستم گوارشی پس از مشکلات زیاد خوردن و آشامیدن آرامش بخش است.

نکات مهم و قابل توجه:

این دارو برای کودکان زیر 12 سال مناسب نیست مگر اینکه توسط پزشک متخصص تجویز شود. 2 قرص در 120 میلی لیتر آب حل شده و نوشیده شود. در روز از 8 قرص بیشتر استفاده نشود. حتی در صورت تداوم علائم، نباید بیش از 3 روز مصرف شود. اگر سابقه خونریزی معده، دیابت، نقرس، آرتریت، فشار خون بالا، رژیم های غذایی با محدودیت سدیم، بیماری قلبی، آسم، سیروز، سندرم ری، حساسیت دارویی، بیماری کلیوی دارید، باید با پزشک خود مشورت کنید. 

مصرف این دارو در بارداری و شیردهی و افراد بالای 60 سال بدون تجویز پزشک اکیدا ممنوع است.

16 محصول مشابه:
chat نظرات (0)