قرص levothyroxine 50mg
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
جدید

قرص levothyroxine 50mg

قرص levothyroxine 50mg

لووتیروکسین سدیم و یوتیروکس(لووتیروکسین خارجی ساخت شرکت مرک آلمان) ترکیبات مصنوعی مشابه T4 (لووتیروکسین) هستند که توسط غده تیروئید انسان برای درمان کم‌کاری تیروئید (هیپوتیروئیدیسم) تجویز می‌شوند. این داروها برای سرکوب تولید TSH توسط غده هیپوفیز در مغز نیز استفاده می شوند . همچنین یوتیروکس به عنوان یک مکمل برای جراحی و درمان با یُد رادیواکتیو در مدیریت سرطان وابسته به تیروتروپین استفاده می شود.

‎7,500,000ریال ‎7,500,000ریال (بدون مالیات)
notifications_active آخرین موجودی

قرص levothyroxine 50mg یا 100mg

لووتیروکسین خارجی که با نام یوتیروکس در بازار ایران عرضه می شود، در واقع نام تجاری داروی لیوو تیروکسین سودیم است که دارای همان ویژگی ها و کاربردهای لووتیروکسین خارجی می باشد. لووتیروکسین علاوه بر نام تجاری یوتیروکس، با نام های تجاری دیگری همچون سینتروئید نیز در بازارهای جهانی عرضه می شود.

یک دارو در کنار اثرات مورد نیاز خود ممکن است عوارض ناخواسته ای نیز ایجاد کند. اگرچه همه این عوارض جانبی ممکن است رخ ندهند، اما در صورت بروز ممکن است به مراقبت های پزشکی نیاز داشته باشند. در صورت بروز هر یک از عوارض جانبی زیر فوراً با پزشک خود مشورت کنید:

  • درد، ناراحتی یا سفتی قفسه سینه، کاهش خروجی ادرار، تنفس دشوار یا سخت، مشکل در بلع، وریدهای گردن متسع، خستگی مفرط،غش کردن ضربان قلب یا نبض تند یا آهسته یا نامنظم یا تپنده،تب، عدم تحمل گرما، کهیر یا جوش، خارش پوست، بثورات پوستی یا قرمزی، تنفس نامنظم، تحریک پذیری، تغییرات قاعدگی، حالت تهوع، درد یا ناراحتی در بازوها، فک، پشت یا گردن، تعریق، تورم چشم ها، صورت، لب ها، گلو، زبان، لرزش، تاری یا دوبینی، سرگیجه، چشم درد، فقدان یا کند شدن رشد طبیعی در کودکان، لنگیدن یا راه رفتن به نفع یک پا، درد در لگن یا زانو، تشنج، سردرد شدید.
16 محصول مشابه:
chat نظرات (0)