قرص ZYRTEC 10mg
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
جدیدناموجود

قرص ZYRTEC 10mg

قرص 10 میلی کرام ZYRTEC یا همان ستیریزین دارویی برای درمان علائم حساسیت فصلی و آبریزش بینی است. سیتریزین نوعی آنتی‌هیستامین است که برای درمان علائم آلرژی مانند آبریزش بینی یا آمدن اشک از چشم، در نوزادان، کودکان و بزرگسالان استفاده می‌شود. 

حاوی 20 عدد قرص

block ناموجود

این کالا در حال حاضر موجود نیست. جهت مشاوره با کارشناسان، برای ثبت سفارش واردات، لطفا در واتس اپ یا تلگرام به شماره 09104500045 پیام بگذارید.

قرص 10 میلی کرام ZYRTEC

داروی ستیریزین نوعی آنتی‌هیستامین یا داروی ضد حساسیت است که برای درمان آلرژِی و بیماری‌های فصلی استفاده می‌شود. هیستامین ماده‌ای است که بدن طی یک واکنش آلرژیک تولید می‌کند و باعث ایجاد علائم آلرژی و حساسیت می‌شود. داروی ستیریزین از ایجاد کهیر یا حساسیت‌های جدی مثل شوک آنافیلاکسی جلوگیری نمی‌کند.

درصورتی‌که پزشک این دارو را برای شما تجویز کرده است مطمئن باشید فواید آن بیش از مضراتش بوده است. همچنین لازم است بدانید اکثر افرادی که داروی ستیریزین را مصرف کرده‌اند، عوارض جدی این دارو را تجربه نکرده‌اند. اما با آنهم درصورت داشتن شرایط خاصی مانند دیابت، بیماری قلبی، سابقه ی حساسیت دارویی و بیماری صرع این دارو را تحت نظر پزشک مصرف نمایید.

مصرف این دارو ممکن است باعث خواب آلودگی، خستگی، خشکی دهان، سردرد وگرفتگی بینی هنگام خواب شود.  همچنین ایجاد درد معده برای کودکان نیز از عوارض این دارو گزارش شده است که درصورت دوام با پزشک مشوره شود.

مشکلی در زمان بارداری و شیردهی گزارش نشده است اما در این دوران( حاملگی و شیردهی) استفاده بدون تجویز پزشک مجاز نمی باشد.

16 محصول مشابه:
chat نظرات (0)